joi, 9 iunie 2011

Sunteti invitati la...circoteca de lux !!

Cred ca vi se intampla si voua sa mergeti in club si sa vedeti fel si fel de domnisoare imbracate mai mai ca la circ. Toate tinutele prezinta fie un curcubeu de culori, fie materiale prost alese si suprapuse fara nici macar o noima. O harababura totala. Nu mai stim sa ne imbracam? sau chiar simtim nevoia sa imitam exact ce nu trebuie din moda. Vorba aia..ce-i prea mult strica ! "Hei tu pitzi, pitzi, pitziii ". Imi place sa vad lume bine imbracata, fete cu stil si gust care evidentiaza clar o deschidere catre frumos. Le apreciez stilul si ma bucur ca mai intalnesc si persoane de acest fel. In rest doar wanna be. O sa imi spuneti ca sunt destul de critica, privind totul din coltisorul meu , dar nu sunt..este doar realitatea. Sunt lucruri care nu reprezinta lumea mea, sau cel putin lumea pe care mi-am format-o de cand poate maturitatea a inceput sa isi puna amprenta. Cred ca mai toate fetele au fost indragostite de personajele din Sex and the City, eu cel putin cu siguranta da. Imi place sa revad oricand un serial, de multe ori ma relaxeaza si aproape ca le stiu pe dinafara. De acolo ne-am inspirat in acest trend: fete care ies in gasca in oras la agatat, in Manhattan-ul Bucurestean , isi sorb linistite cafelele in Dorobanti cu ochii ascunsi de zecile de perechi de ochelari de soare si povestesc care mai de care de Big sau Aidan din viata lor.  Ohh..suspin dupa seriale, dupa cele 2 filme..si suspin la viata reala din Manhattan (clar este o destinatie unde imi doresc sa ajung , sa simt aerul magnific al serialului). Un club unde se invarte lumea mondena a Bucuresti-ului este Bonton Palace..si pentru ca uneori simt nevoia de mondenitati, m-am dus pregatita cu arsenalul ce obligatoriu trebuie detinut: masina de fite ( peste 50-60 mii euro), haine prin care sa tipe eticheta de firma, pantofii cu toc obligatoriu, par perfect aranjat..ce sa mai, pregatita parca de propria-mi nunta. Cum am intrat am dat nas in nas cu mai toate personajele ce apar pe la Acasa tv, la povestirile mondene sau in obisnuitul Cancan. Interesante doar poate prin tinute, dar ca si persoane...nimic. Am vazut acolo poate cele mai frumoase fete din Bucuresti, perfect aranjate si aliniate parca pentru a fi alese de domnii/ domnisorii veniti la lounge. Aveam senzatia ca eram la targul de fete de pe muntele Gaina (dar fetele noastre recunosc doar cheile de la masini, nu sunt ele atrase de cate animale au flacaii in gospodarie). Ciudata traire dar ce pot spune...noroc ca eram insotita de domnul meu, pe care l-am si inghiontit spunandu-i "Putem sa plecam?". Mi-a raspuns sec, caci recunosc, a venit la dorintele mele " Nu ai vrut tu sa fii mondena? Te-am adus ..poftim mondenitate". Ce pot spune decat ca atmosfera de cele mai multe ori in aceste "circoteci" este una incarcata ,unde toata lumea vorbeste pe toata lumea, se scaneaza din cap pana in picioare, si se stabilesc tarife..pe fetele de la "Capalna"..

Nu pot spune in incheiere decat..."Ia cu paine...caci paine si circ este in meniul  bucurestean"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu