miercuri, 2 noiembrie 2011

Destiny

Conforn DEX destinul este definit ca si "Forţă supranaturală care determină în mod irevocabil cursul evenimentelor; fatalitate; ursită; soartă. 2) Ansamblu de evenimente consecutive care au loc independent de voinţa unui om şi care compun viaţa lui".

Inainte nu pot spune ca eram convinsa ca exista un destin al fiecaruia bine trasat, si ca alegerile pe care le faci iti contureaza destinul. Acum ceva timp am simtit insa prin propria experienta ca intr-adevar, exista. Am fost pusa in situatia unor alegeri care urmau sa imi influenteze traseul vietii. Si in oricate moduri am incercat sa ma abat de la traseul care deja imi era desenat, pur si simplu nu s-au conturat. Cateva situatii au venit parca la timp pentru a realiza care este alegerea cea mai buna de luat. Tot universul parca conspira pentru indeplinirea destinului meu (o readaptare dupa Coelho:) ). Si cu siguranta am facut alegerea cea mai buna, care intr-adevar mi-a schimbat viata. Dupa o perioada de timp mi-am dat seama ca sunt multe lucruri care aduc doi oameni impreuna: sa fii la locul potrivit in momentul potrivit, atractia in toate formele ei, compatibilitatea, karma si destinul:).  Nu sunt o cunoscatoare a numerologiei, a zodiilor, a compatibilitatilor sau a altor lucruri care vin sa completeze destinul, dar cu siguranta ce am aflat pe parcurs m-a uimit, si am constientizat ca exista cu adevarat ceva mult mai puternic decat noi care le aseaza pe toate in ordinea lor fireasca.

Si acum sa va enumar cateva dintre "coincidente/asemanari" (raportate la persoana iubita) care as putea afirma ca sunt mici componente ale "destinului" meu
  • parintii nostri sunt in aceleasi zodii ( mamele-taur, tatii-rac)
  • strabunicii prietenului meu poarta exact aceleasi nume precum cele ale parintilor mei
  • bunica prietenului este nascuta in aceeasi zi cu bunicul meu
  • mama lui si bunica mea poarta acelasi nume
  • si el poarta numele de Alexandru
  • cifra destinului meu este 9, noi ne-am cunoscut intr-o zi de 19 ( nu stiu daca acest detaliu are atat de multa relevanta, dar cuprinde cifra 9) si locuieste la...vila 9 :)
Se spune ca destinul iti este harazit inca de la nastere si nimeni nu se poate abate de la el. Totusi, modul in care se desfasoara firul vietii depinde in foarte mare masura de deciziile luate de fiecare dintre noi.


Deci, coincidente sau destin? :)

"Relax. Destiny has a way of finding you"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu