marți, 28 august 2012

Aparatul dentar...dupa 4 luni

Hei..am revenit cu un scurt update referitor la apartul dentar dupa doar aproximativ 4 luni de la montare (ce ciudat suna, parca mi-a fost instalat ceva si acum urmeaza sa vedem stadiul de functionare ). Se vad diferente majore la dantura, dintii s-au indreptat foarte mult, ramanand mici retusuri care presupun ca in decursul urmatoarelor 2 luni se vor 'repara'. Cu aparatul deja m-am obisnuit, deja parca il am acolo dintotdeauna. La mancare nu mai deranjeaza deloc, am inceput chiar sa musc ( inca evit carnea de vita, mie mi se pare uneori tare si prefer sa nu ma chinui sa mestec 15 min pentru o inghititura) , ranile care se formaseara pe interiorul obrazului au disparut ( ma ajuta si ceara dentara pe care o pun seara inainte de culcare pe zonele mai sensibile, ce-i drept..destul de rar). Zambetul meu nu lipseste acum din poze, mai ales pentru ca este colorat si incanta ochiul. Un coleg mi-a sugerat subtil sa nu mai rad atat de mult pentru ca o sa imi sara sarma si sparg geamurile..glume de acest gen o sa tot auziti poate, dar si tu ..posesorule de aparat dentar cu siguranta vei rade la ele. Luna asta am ales sa imi pun pe arcada de sus mov cu bleu iar pe arcada de jos corai cu roz deschis :))..si imi plac la nebunie. Pe data de 24 septembrie am urmatoarea vizita la ortodont si abia astept sa vad ce nuante voi mai alege (am renuntat in a-l tine transparent, e mult mai simpatic colorat)

Cu siguranta este una dintre cele mai bune investitii facute.. in zambet :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu