marți, 29 aprilie 2014

Hollywood smile

Nu am mai apucat sa postez despre aparatul dentar. Dupa 1 an si 8 luni l-am scos, urmand ca timp de 1 luna sa mai port gutierele transparente (cea de jos doar noaptea iar cea de sus intreaga zi pentru o scurta perioada). Sincer ma obisnuisem cu el si imi devenise foarte drag, ciudat poate, dar acum ii simt lipsa. Mi se parea foarte dragut sa zambesc larg si sa imi iasa in evidenta aparatul care la inceput a fost in culorile curcubeului deoarece mi-a placut foarte mult sa ma joc cu el si sa am un zambet colorat. Perioada in care am mai purtat gutierele a fost de circa 2-3 luni dupa acesta a fost scos si sunt recomandate tocmai pentru ca dintii au tendinta sa revina la foma initiala.


 Dupa ce se scoate aparatul, se pun lipite pe spatele dintilor niste sarme de retentie tocmai ca acestia sa nu isi poata modifica traiectoria. Acestea se poarta de-a lungul vietii, nu se dau niciodata jos. Eu le am deja si m-am obisnuit cu ele, poate doar la inceput sa te simti putin ciudat, atingandu-le mereu cu limga din instinct. Periajul trebuie facut intens si corect, deasemenea folosita si ata dentara.

A meritat din plin perioada in care am purtat aparatul dentar pentru rezultatele de acum. Recomand oricui este in dubii sa faca acest lucru. Costurile sunt destul de ridicate ( aprox 3000 euro intreg tratamentul)  dar zambetul perfect isi merita toti banii.

PS: sa zambim intr-o lume atat de colorata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu