joi, 26 mai 2011

Never "accept" or "add as friend" to strangers..

Devine o adevarata moda pe facebook sa ai tot mai multi "prieteni" in lista. Si nu inteleg de ce. Chiar am avut o discutie cu prietenele mele despre acest subiect, moment in care mi s-a atras atentia subtil "tu vorbesti? ai 600 de prieteni pe facebook" :)). Da, recunosc ca am...dar ii cunosc pe toti. Am fosti colegi de scoala generala (1-8), colegi de liceu ( atat din clasa mea si clasele "vecine" mai mari, sau mai mici), colegi de facultate ( facultate + master) si sa nu mai adaug ponderea poate cea mai mare de colegi de breasla. Intr-adevar se aplica formula " n-ai facebook, nu existi" caci in secolul vitezei s-a gasit o modalitate ( mai mult sau mai putin daunatoare noua) de a regasi cunostiinte, prieteni, fosti colegi sau oameni dragi tie cu care poate ai rupt contactul in timp. Nu sunt printre cei care contesta prezenta facebook-ului in viata lor, caci mi-am reintalnit multi colegi pe aceasta pagina de socializare si am aflat despre fiecare cate putin din viata lor ( m-am bucurat sa imi vad fostele colege de scoala generala sau liceu maritate si cu copilasi). Cu atat mai mult as putea contesta facebook-ul atata timp cat sunt o utilizatoare, din ce in ce mai rar in ultimul timp, dar incerc sa fiu cat de activa pot (cat imi permite timpul). Cu ce nu sunt eu de acord insa este..de ce sa acceptam cereri de prietenie ale unor oameni pe care nu ii cunoastem? Sau de ce sa adaugam ca prieteni persoane pe care poate doar ii avem in comun cu altele, doar pentru ca arata bine poza de profil..sau doar pentru ca numarul de "friends" sa fie in continua crestere? asa ne demonstram noi popularitatea printre ceilalti? Un lucru este cert, profil meu este si va fi privat pentru  oameni pe care nu ii cunosc.. si da, nu dau add sau accept la nimeni ..decat daca cunosc. Asa ca , poate nu imi poti da add pe facebook dar cu siguranta imi poti da un like sau dislike pentru postare !! :)

V-am pupat..si aveti un "like" de la mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu