marți, 31 mai 2011

Take it or leave it..

Tind sa observ persoane care pun tot mai mult accent pe haine, la varsta la care deja ar trebui sa fie prioritare alte lucruri. Hai sa spunem ca in adolescenta era vital sa fii bine imbracat, sa te diferentiezi de multime si sa iei parte la "trend-ul" stabilit de cei din gasca ta. Dar acum? Da, cu siguranta este important sa arati bine, sa te imbraci cu gust si stil, dar intai sa ne fixam prioritatile. Daca prioritatile tale la peste 25 ani inca sunt astea, atunci nu-i de bine. Tot mai multi tineri tind sa cheltuiasca in exces la petrecerile de prin cluburi si terase, la care participa clar de miercuri pana sambata, caci da, acum petrecerile nu mai sunt ce erau odata ( adica seri dansante, ceaiuri, bairame de sambata seara). Nu, acum s-au extins si extins si extins. Eu vad mai pragmatic poate utilitatea banului: da, imi place sa ma si distrez, sa petrec momente frumoase alaturi de prieteni, dar in acelasi timp am si un simt practic si util al banului. In loc sa arunc "fara numar, fara numar" banii prin diverse locuri si sa ii imbogatesc pe altii, mai bine imi imbogatesc viata . Am renuntat de ceva timp incoace sa-mi petrec in mod constant sambatele prin cluburi, caci sincer, nu ma alegeam cu nimic. Imi place foarte mult sa dansez, si tocmai de aceea din cand in cand merg sa dansez, caci asa ma relaxez si ma eliberez de energie. Cred ca odata cu varsta ne setam si prioritatile usor usor, incepem sa ne dam seama de utilitatea unor lucruri si sa ne manifestam dezinteresul treptat fata de altele. Incepi sa descoperi cat de placute sunt lucrurile simple, momentele frumoase in familie, serile cu prietenii si si ce este mai important, sa simti implinirea sufleteasca. Este atat de bine sa te simti impacat cu tine, cu alegerile facute, cu realizarile tale si sa fii constient de calitatile dar si de defectele pe care le ai. Am ajuns sa nu mai inteleg cum altii, trecuti de 25 ani,  pot avea alte prioritati decat construirea unei cariere de succes, gasirea unui drum bine conturat in viata si lupta pentru independenta financiara. Vorba aceea, "ne distram, ne distram..dar mai si muncim". Asa ca hai sa ne punem la masa rotunda, sa ne fixam niste prioritati sau macar tinte de atins pe termen scurt..caci etalarea tinutelor sau semnarea condicii "prin oras" nu ne aduce nici un castig...sa am parol mon cher..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu