joi, 26 aprilie 2012

Nu, te rog eu..nu :)

1 mai egal kudos? Nu, te rog eu..nu:). Nu ma mai intreba "mergi la mare, la kudos?" caci raspunsul il poti vedea din titlu. Dupa cum scriam si in postarea de anul trecut, am avut momentele mele de 1 mai-mare, Mamaia, aglomeratie, stat bara la bara prin statiune, asteptat cate o ora pana ti se aducea mancarea comandata, slalom printre persoane si mai ales printre ochelarii lor de soare. Daca vrei sa imi spui ca sunt "out of style" "invechita", "nu sunt deloc in trend" ooook, imi asum si ma simt atat de bine cu asta. Pentru mine 1 mai reprezinta o mini vacanta prelungita, alaturi de luni 30 aprilie..cam atat. 2 zile in plus de odihna, aer curat (nu am spus ca nu ies din micul Paris, doar ca nu aleg drumul spre mare) si cu siguranta o plimbare in natura. Fiecare cred ca are propriul mod de a se relaxa si de a se bucura de timpul liber.
   Pur si simplu aglomeratia egal " not my style" :)

Asa ca, tututor "kudos-ilor" le urez drum bun si distractie maxima. Ochalarii sa fie cu voi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu