miercuri, 2 mai 2012

O domnisoara la drum de seara..

Mergand frumusel si agale printr-o comuna oarecare (mai fac si rime) din Valea Prahovei, ce imi este dat sa observ in departare: o mai tanara domnisoara dornica de senzatii tari..romanesti. Ca sa arate tuturor cetatenilor stimabili din acea comuna, cat potential de diva poseda si cat de deosebita este ea, s-a ridicat in toata splendoarea pe trapa masinii detinute de tanarul jun din stanga ei. Sincer nu imi dau seama pe cine a vrut sa impresioneze: pe saracii sateni care abia isi duc traiul de zi cu zi sau pe ceilalti  participanti la trafic (care orbiti de modul sublim in care isi misca corpul iesit pe trapa masinii ar fi pierdut controlul propriului autoturism)....asa fetita mamii "mami te vrea vedeta". Nimeni nu mai era ca ea ,cu pletele in vant, asteptam parca sa ne adreseze salutul princiar. Era printesa printre supusi...de vis. Masina am uitat sa precizez ca era 4x4 deci avea si posibilitatea de a privi pe toata lumea de sus, caci inca o data, nimeni nu este "ca ca" ea. Imi pare rau ca nu am apucat sa imortalizez momentul , caci cu siguranta o faceam "vedeta". Ce este curios, este faptul ca totusi a rezistat destul  de mult pe trapa masinii strabatand comuna cap-coada, vantul nefiind un prieten in acel moment.

Da, ea poate, caci a fost obisnuita cu greutatile vietii. Acum uite unde a ajuns...pe trapa, aratand tuturor ca se poate, exista un viitor mai bun chiar si pentru voi, cei care stateati pe bancile voastre modeste in fata curtilor, mancand ca tot romanul o samanta "da..si voi puteti sa ajungeti unde sunt eu.
Inainte sa ajung pe trapa, a trebuit sa indur spatiul restrans din zona pedalelor de acceleratie/ frana, insa acum pot ridica capul demna. Am reusit"

Asa sa le ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu