luni, 14 februarie 2011

De ce nu mai sunt adepta cluburilor..atat de des:)

Se intampla din ce in ce mai rar sa merg in cluburi. Poate faptul ca atata timp am facut acest lucru, incat acum am ajuns sa pot spune..stop.:).Inca din liceu am avut aceasta slabiciune, mergeam in fiecare sambata in cate vreun local in voga in acea perioada ( Terminus, Tonka, Q pub, Planters) de care nici nu stiu daca mai exista, oricum toate pozitionate in zona 0  a cluburilor de atunci. La facultate, lucrurile, normal, au mai evoluat. Alegeam cu grija locurile in care mergeam, acum ca eram pe "salariu" faceam si noi fite si eram mai tot timpul in fostul Cuba, care avea atat de mult succes si alte cluburi asemanatoare. Odata cu schimbarea trend-urilor, s-au schimbat si oamenii care le frecventau si in general care le frecventeaza pe asa zisele cluburi de "fitze" din Bucuresti. Da, le-am frecventat si eu, pe unele doar din curiozitate, iar pe altele pentru ca exprimau ceva.Un singur club in care pot spune cu sinceritate ca am fost doar de 2 ori si sigur nu va mai fi alta data este Bamboo.Nu m-a impresionat cu nimic, decat ca mi-a lasat un gust destul de amar, desi am baut un pahar de vodka sa vad situatia mai roz. Nu o sa inteleg tipicul cluburilor de acest gen: cat mai multe fete venite din diverse colturi ale tarii ( nu sunt rea, doar am o denumire prin care le caracterizez "provinciale", nefacand aluzia nici un pic la persoanele venite in Bucuresti cu bune intentii), devenite peste noapte "rezidente de Bucuresti" ce se lipesc pe langa niste burtosi cu lant gros la gat si normal..cu specificul BMW la bloc.Atatea fete platite cu 1 mil pe seara sa vina in cluburi cat mai dezbracate si sa ii faca pe clientii mai tolomaci sa consume cat mai mult, dame de companie a caror prezenta este observata subtil in cluburi, mini manechinele noastre care se afiseaza peste tot cu cine stie cine din dorinta de publicitate.Vorba lui domn Becali, ce atata "curvasaraie" domnilor? Ma dezgusta Mon Cher ce vad. Asa ca unele cluburi frecventate au fost clar trecute pe lista mea de NOT  TO. Dar atunci cand merg intr-un club..o fac pe niste criterii bine alese...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu