marți, 15 februarie 2011

Zapada de primavara

   Inceput de primavara, pricopsit cu o laringita acuta ( acutizata de 2 nopti petrecute in fum, amestecate cu 2 pahare de "suc" cu  multa gheata, asa cum este servita in localurile bucurestente, ca na, e criza si trebuie sa existe un profit evident). Deci, aveti grija..la raceli normal ! Printre recomandarile medicului s-a aflat si  repaus in vorbire. Ooohhh nuu, m-a pedepsit atat de crunt, deoarece ..DA..imi place sa vorbesc..mult :).Dar am spus..perfect, cu ocazia asta voi termina (sper) cartea inceputa de ceva timp, ce statea seara de seara cumintica pe noptiera. Imi plac cartile, intotdeauna mi-au placut. Cand eram mica, nu eram innebunita dupa jucarii, ci stiu ca ma opream cu mama la coltul strazii, unde era o librarie, si mereu imi luam cate o revista, o carte. Acum imi plac targurile de carti, ma duc cu placere si ma relaxeaza. La ultimul am ales 5 carti, diverse tipologii, citite cu drag. A mai ramas insa  una..."Zapada de primavara" care este o poveste de dragoste interzisa, furisata in societatea japoneza a inceputului de secol 20 (Tokyo, 1912), in care manierismul, traditiile, invataturile si nu in ultimul rand moravurile incep sa fie modelate de influenta europeana. Prefata mi s-a parut interesanta inca de cand am zarit-o pe raft, acum insa nu pot avea o parere corecta decat pana in momentul in care o voi termina de citit. Asa ca, aceste zile de repaus total (vorbit, birou, iesiri cu prietenii ) mi le voi presara, printre medicamente, cu momente de citit, si de ce nu, cu noi subiecte de povestit...

"Real luxury is time and opportunity to read for pleasure"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu