luni, 14 februarie 2011

Ziua in care "Te iubesc" devine atat de comercial

14 februarie..ziua indragostitilor? NU.In primul rand nu cred ca exista o zi oficiala sau speciala pentru a-i reprezenta pe cei care iubesc.Si in al doilea rand, traim in Romania dupa cum spune si Mirculica Badea, deci 24 februarie -Dragobetele, ar putea insemna "ziua indragostitilor" la romani. Mi se face tot mai mult greata de acest 14 februarie, si tocmai din acest motiv mi-am inceput dimineata la birou cu un ceai, si multa LAMAIE, sa imi mai taie din ea. Nu sunt radicala, accept placerea semenilor mei de a sarbatori aceasta zi, ca doar domne, traim in democratie. Nici nu se facuse azi noapte ora 12..ca au inceput sa apara statusurile pe facebook.."Sf Valentine's day fericit, Happy Valentine"..whaaaattt? A devenit si asta sarbatoare nationala, chiar nu ne-am saturat sa tot imprumutam fel si fel de sarbatori ale altora?. Ei sarbatoresc oare Dragobetele, Rusaliile, ziua Nationala  a Romaniei (precum noi sarbatorim cu atata patos si 4 iulie) ? Raspunsul vi-l puteti da si singuri bag de seama. Poate cand eram in adolescenta ( maxim liceu) mai dadeam o oarecare importanta acestei zile, dar acum..sutele de inimoare rosii din plus ( bleah), baloane in forma de inima, ciocolata in forma de inima...TOOOOT in forma de inima au invadat orasul !!! Cred ca ne putem demonstra si intr-un mod mai subtil si placut dragostea, si nu doar intr-o zi. Asa ca daca o sa ma intrebe cineva astazi, cum sarbatoresti ziua indragostitilor, ii voi raspunde frumos ... "Hai sictir" !!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu