marți, 8 martie 2011

Inceput de primavara cu zambete

    Traim in Romania, asa ca trebuie sa ne conformam situatiilor cu care uneori ne putem confrunta. Desi 8 martie, zi speciala pentru toate femeile, mai apar si frustari sub diverse forme. Nu merg cu metroul, rar se intampla acest lucru. Azi dimineata a fost una din acele dati in care a trebuit sa aleg acest mijloc de transport in comun, de altfel foarte rapid. M-am bucurat stiind sigur ca va fi liber (caci m-am urcat la capat de linie, la statia Pipera) sa il iau spre centru. Puteam astfel sa ma bucur de o carte noua, si interesanta despre investitii,  special scrisa pentru femei (" Femeie bogata" de Kim Kiyosaki, sotia celebrului Robert Kiyosaki, autor al cartilor "Tata bogat, tata sarac","Cadranul banilor" si "Ghidul investitorului" care s-au aflat simultan în top 10 al celor mai bune cărți vândute, clasament întocmit de Wall Street Journal, USA Today și New York Times). Am facut poate o parantez si pentru a recomanda cartea, celor interesate de acest domeniu.Sa revenim la metrou. M-am asezat linistita, mi-am scos cartea si asteptam cumintica sa ajung la destinatie. S-a asezat o alta domnisoara langa mine, subtirica, pe care nu a deranjat-o minuscula pungulita( tinuta langa mine) in care aveam cateva fructe pentru momentele intre mese. Ehh...dar o doamna ce depasea cred 50 ani s-a simtit foarte deranjata de ea, in momentul in care a vrut sa se aseze, si cum la noi se serveste "paine si circ", asta a si simtit nevoia sa faca, facand ca de obicei aluzie la " generatia din ziua de astazi" care " nu are respect" . Eu inteleg notiunea de a respecta pe cei care ma respecta, si doamna cu pricina nu mi-a sugerat respect. I-am explicat intr-un mod foarte frumos, ca "punguta mea" avea loc cu mine pe scaunel, caci eu sunt micuta si nu incurca cu nimic:). Dar se pare ca pungulita ocupa un scaun in notiunea ei. Parca eram intr-o piesa de-a lui Caragiale. Am invatat de-a lungul timpul sa imi temperez impulsivitatea caracteristica (recunosc, am tendinta de a reactiona, apoi gandi la rece) si i-am spus doar ca este "nevorbita" asa de dimineata, si ca totusi nu toti isi arunca sacosile pe scaun cum au unii obisnuinta, si daca vor respect "de la generatia din ziua de azi" ar trebui si ei la randul lor sa il ofere. Oamenii inca sufera din multe puncte de vedere de sindromul post comunist (deasemenea evidentiat de cele mai multe ori si la cumparaturi. Oriunde ai merge o sa recunosti romanii dupa cosurile pline. Inca au tendita foarte multi dintre ei sa faca acest lucru, de frica sa nu ramana fara mancare. Hai sa ne trezim totusi si haideti sa nu mai catalogam din start generatiite ce va urmeaza, sa nu mai mai aruncam sacosile pe scaun in metrou sau tramvai ca sa aveti locul asigurat, sa nu mai oferim circ ieftin si ca fiecare sa isi lase acasa frustrarile). M-a amuzat putin situatia, si am realizat inca o data ce inseamna sa vezi lumea intr-un mod pozitiv, sa privesti lucrurile cu detasare, caci vorba unei doamne de langa mine "ar trebui sa fim mai toleranti".
    Am bagat cartea inapoi in punguta problematica, si uite ca am ajuns la birou, unde toate fetele am fost intampinate de o surpriza foarte placuta facuta de colegi...ne-au adus flori , tort, muzica si voie buna. Ca sa fie ziua din ce in ce mai frumoasa, a iesit si soareleeee!! In sfarsit putem  spune ...A venit primavara !!



Va doresc fiecareia o primavara minunata si sa fiti incojurate de muulta iubire!


Si cum este 8 martie, fetelor, va ofer un...trandafir !

PS: acum depinde pe care il preferati :)

                     “So much of love her spirit had,
                     She found an ever-flowing spring
                     Of happiness in everything”

Un comentariu:

  1. Acum oficial iti urmaresc blogul.
    Imi pare bine sa te cunosc :)
    Sa nu te opresti din impartasit ganduri si pareri.

    RăspundețiȘtergere